Spa and Wellness Tourism as a Spatially Determined Product of Health Resorts in Poland
Abstract
Keywords
References
Croutier, A.L.L. (1992). Taking the Waters, Abbeville Publishing Group, New York, 136.
Domański, T. (1997). Marketing terytorialny. Strategiczne wyzwania dla miast i regionów. CB i SF, Uniwersytet Łódzki, Łódź, 36-70.
Dziedzic, E. (1998). Obszar recepcji turystycznej jako przedmiot zarządzania strategicznego. Monografie i opracowania SGH, 442, Warszawa, 22-23.
Florek, M. (2006). Podstawy marketingu terytorialnego. Wyd, Akademii Ekonomicznej, Poznań.
Gaworecki, W.W. (2007). Turystyka. PWE, Warszawa.
Holloway, J. Ch., Robinson, Ch. (1997). Marketing w turystyce, PWE, Warszawa.
Kaczmarek, J., Stasiak, A., Włodarczyk, B. (2010). Produkt turystyczny. PWE, Warszawa.
Kornak, A.S., Rapacz, A. (2001). Zarządzanie turystyką i jej podmiotami w miejscowości i regionie. Wyd. Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław, 125-187.
Kurek, W. (2008). Turystyka, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa.
Łęcka, I. (2003). Nowe trendy w turystyce zdrowotnej, Prace i Studia Geograficzne, Wyd. Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa, 32, 174-175.
Medlik, S. (1995). Leksykon podróży, turystyki, hotelarstwa. PWN, Warszawa.
Middleton, V.T.C. (1996). Marketing w turystyce. Polska Agencja Promocji Turystyki, Warszawa, 88-89.
Smith, M., Puczkó L. (2009). Health and wellness tourism, ELSEVIER, Hungary.
Witt, S.F., Moutinho, L. (1995). Tourism Marketing and Management Handbook. Prentice Hall, London-New York-Toronto- Sydney-Tokyo-Singapore-Madrid-Mexico City-Munich, 334-338.
Refbacks
- There are currently no refbacks.