Good Practices of an Underground Health Spa Operation - The Case of the “Wieliczka” Salt Mine
Abstract
Keywords
References
Dryglas, D. (2006). Kształtowanie produktu turystycznego uzdrowisk w Polsce. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Jagusiewicz, A. (2001). Funkcje turystyczne uzdrowisk polskich. Warszawa: Instytut Turystyki.
Kaspar, C., Ferlich, F. (1979). Marketing Konzeption der Heilböund Kurorte B16, Hochschule St. Gallen, 14. In: A.S. Kornak (1999). Uzdrowiska polskie w systemie rynku i zarządzania marketingowego. Bydgoszcz: Kujawsko-Pomorskie Studium Edukacyjne, 21.
Łazarkowie, M.R. (2007). Uzdrowiska w Europie. Teraźniejszość i rys historyczny. Lublin: Wydawnictwo Akademickiej Wyższej Szkoły Społeczno-Przyrodniczej im. Wincentego Pola.
Niemiec, W., Trzcińska, H. (2011). Rozwój i znaczenie turystyki uzdrowiskowej w Polsce, Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej no. 276, Budownictwo i Inżynieria Środowiska, 58 (2/11).
Panasiuk, A. (2013). Miejsce turystyki uzdrowiskowej w strukturze rynku turystycznego. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego no. 784, Ekonomiczne problemy turystyki, 3 (23), 9 – 21.
Internet sources:
www.kopalnia.pl
www.kopalnia.pl//prezentacja_ksw_dla_przewodnikow_2007.pps
www.kopalnia.pl/zwiedzanie/teznia-solankowa
Refbacks
- There are currently no refbacks.