Natural Environment vs. Creating Tourist Product in Brunei
Abstract
Keywords
References
Explore Brunei (2006). Bandar Seri Begawan: Economic Development Board, Ministry of Finance, 1-78.
Kaczmarek, J., Stasiak, A., Włodarczyk, B. (2002). Produkt turystyczny albo jak organizować poznanie świata. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.
Liszewski, S. (1995). Przestrzeń turystyczna. Turyzm, 5, 2.
Medlik, S. (1995). Leksykon podróży, turystyki i hotelarstwa. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
Mika, M. (2007). Turystyka jako czynnik przemian środowiska przyrodniczego. In: W. Kurek (ed.), Turystyka. Warszawa, Wydawnictwo Naukowe PWN.
Pawlusiński, R. (2007). Rynek turystyczny i mechanizmy jego funkcjonowania-podstawowe zagadnienia. In: W. Kurek (ed.), Turystyka. Warszawa, Wydawnictwo Naukowe PWN.
Visit Brunei - A Kingdom of Unexpected Treasures - map, 2007, Mitsubishi Corporation, Brunei Darussalam.
Włodarczyk, B. (1999). Przemiany form aktywności turystycznej - przykład krawędzi Wyżyny Łódzkiej. ŁTN, Łódź.
Refbacks
- There are currently no refbacks.