W poszukiwaniu sensu zdarzeń za pośrednictwem świata filmu z perspektywy poznawczo-narracyjnej
Abstrakt
Słowa kluczowe
Bibliografia
Avildsen John G. 1984. Karate Kid. Columbia Pictures.
Csíkszentmihályi Mihály. 2005. Przepływ. Psychologia optymalnego doświadczenia. M. Wajda-Kacmajor (przeł.). Taszów.
Doliński Dariusz. 2003. Psychologiczne mechanizmy reklamy. Gdańsk.
Eyal Keren, Cohen J. 2006. “When Good Friends Say Goodbye: A Parasocial Breakup Study”. Journal of Broadcasting e-Electronic Media 50(3). 502–523.
Gerbner George, Gross L., Morgan M., Signorielli N. 1986. Living with television: The dynamics of the cultivation process. W Perspectives on media media effects. J. Bryant, D. Zillman (eds.). New York. 17−40.
Gergen Kenneth J. 2009. Nasycone Ja. Dylematy tożsamości w życiu współczesnym. M. Marody (przeł.). Warszawa. 502–523.
Giles David C. 2002. “Parasocial Interaction: A review of the literature and a model for future research”. Mediapsychology 4. 279–305.
Greenwood Dara. 2008. “Television as escape from self: Psychological predictors of media involvement”. Personality and Individual Differences, Vol. 44. 414–424.
May Rollo. 1995. O istocie człowieka – szkice z psychologii egzystencjalnej. M. Moryń, Z. Wiese (przeł.). Poznań.
Oleś Piotr K. 2005. Wprowadzenie do psychologii osobowości. Warszawa.
Oleś Piotr K. 2009. Dialogowość wewnętrzna jako właściwość człowieka. W Nowe idee w psychologii. J. Kozielecki (red.). Gdańsk. 216–235.
Thompson John B. 2006. Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów. I. Mielnik (przeł.). Wrocław.
Trzebiński Jerzy (red.). 2002. Narracja jako sposób rozumienia świata. Gdańsk.
Sestir Marc, M.C. Green. 2010. “You are who you watch: Identification and transportation effects on temporary self-concept”. Social Influence 5 (4). 272−288.
Refbacks
- There are currently no refbacks.
ISSN 2083-7275, e-ISSN 2391-4432, DOI 10.24917/20837275
Studia de Cultura by Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International Public License.